Ceriko Kızlar bir şey soracağım , ovulasyonda çatlama pikten sonra silikleşmeye başlayınca mı oluyor yoksa tamamen silikleşince mi ?
Cansu9134- sutlukahve_ merhaba birsey sormak istiyorum. Ben 18 Ocakta kurtaj oldum.planli hamilelikti. Oncesinde reglilerim hep duzenli oldugu icin uygulama uzerinden yumurtlamayi takip edip hamile kaldim. Sali gunu kurtajdan sonra ilk reglimi oldum. Tekrar hamilelik istiyorum. Ovulasyon testini nasil kullanmak gerektigini soyler misiniz? Ne zamana yumurtlama oluyor
NoName_ Cansu9134- adet bitiminden sonra teste başlıyorsunuz her gün aynı saatte ister ¼ arası ister akşam 8/10 arası 2 saat öncesi sıvı alımını azaltarak yapıyorsunuz. İki çizgi aynı koyulukta olunca yumurtlama koyuluktan sonra silikleşince çatlama. Yumurtlamanın belli bir günü yok malesef ne desek yalan olur bunu test göstericek☺️
sutlukahve_ Cansu9134- adet bitimi başlaman gerekiyor 14.gun civarı oluyor genelde ama kesin değil tabiki bazen erken yada geç yunurtlama görebiliyoruz deneyin bakalım bu arada çok geçmiş olsun
Zeyson Cansu9134- bende 25 aralıkta kürtaj oldum cnm planlı gebelikti ama kalp atışı olmadı 28 ocaktada ilk adetimi gördüm adet bitimi ovulasyon testine başladım normalde 17. Gün pik görürdüm ama malesef bugün 17. Gündü hala pik olmadı bende bekliyorum☺️
Cansu9134- NoName_ peki gun olarak ne zamani degerlendirmeliyim? 17-18 subatta test yapmayaya baslamaliyim o zaman
NoName_ Cansu9134- adetiniz o zaman bitiyorsa başlayın tabi,yumurtlama ve çatlama günlerini değerlendirmelisiniz