Bahar77777 genelde 32 34. Haftadan sonra bebegin pozisyonu onemli anne de ve ya bebekte hergani bir saglik problemi yoksa vsjinal dogum icin bebek gelene kadar bekleniyo. Sezeryan icin en basindan belli degilse eger olasi durumlarda gün belirleniyo. Mesela benim oglum nakat gelisliydi 34. Haftadan sonra donmesi bekledik o haftaya kadar hep vajinal olcak diye kafamda yer edindirmistim. Oglum donmeyince 38+1 de 38+6 icin sezaryen gunu verdi. 34 den sonra zorunlu planli sezaryen oldu. Bu kisiden kisiye gebelikten gebelige degisiyo kisacasi. Zorunlu olmadigi surece doktorlar sezaryen yaomiyo zaten (tabi bazilari) siz temiyosaniz da yaoamazlar. Hersey normalse bi saglik sorunu yoksa bebegin pozizyonu herseyi iyiyise vajinal dogumu beklersiniz ☺️ yani kisa kesmek gerekirse genelde 30. Haftadan sonra kesin net olarak belli oluyo. Hayirli dogumlar dilerim ☺️