PapatiA Öncelikle hayırlı kandiller , arkadaşlar yukarda yazdığım durumu yaşayan var mı nasıldı anlatabılır mısınız
Iloss_erl Hayırlı kandiller, ben ilk zaman üç gün yaşadım sadece kahverengi lekelenme oldu üç günün sonunda bir daha kan, leke vs olmadı sonrasında hamile olduğumu öğrendim
Ozgenurr1234 Benimde 2 gün sürdü adet baslangici gibiydi hiç kırmızıya dönmedi ara ara kahverengi leke geldi yeni adetim başlıyor gibi hatta ben hasta olduğumu düşündüm. Sonra baktım arkası yok test yaptım pozitif çıkınca kan verdim hastalığından 5 gün kadar önce öğrendim.