Merhaba kızlar şimdi size bir şey sormak istiyorum. 10 haftalık hamileyim.Hem şehir hastanesi hem de özel kliniğe gidiyordum. Sağlık ocağı gebelik takip dosyası oluşturdu ama bana bir şey vermedi, şehir hastanesi de herhangi bir dosya vermedi. Sadece özel klinikteki gebelik takip dosyası verdi ama ben şimdi iki doktoru da değiştirmeyi planliyorum ve şehir hastanesinde daha önce gebelik takip dosyasıyla gelin yazıyordu kapıda. Acaba hastanede bunu oluşturan bir yer var mı yoksa doktorlar olusturuyor mu nasıl yapacağım bilemedim. Şimdi ozeldeki gebelik takip dosyamla başka doktora gitsem garip kaçmaz mi ?