sila_dgngn öncelikle hayırlı olsuun 6 haftalık hatta 9-10 haftalıkken bile kese görüntüm aynı sizinki gibiydi burada herkes erkek dedi kız diyen hiç yoktu. Burası hariçte kese şeklini gören direkt erkek diyordu ama kızımız oluyor 🌸 o yüzden söylenenlere çok aldırmayın ama tabii insan yine de bi tahmin duyunca mutlu oluyor heyecanı artıyor😂 sağlıkla gelsin inşallah 🙏🙏