esi33 yaşadığım bir şeyi anlatmak istiyorum. 32 haftalık hamileyken benimde Nstde sancım vardı. İlk gebeliğim hep istirahat ile geçti. Doktor bile 32 haftada bebeği almayı düşünüyordu. Ben izin vermedim çünkü çok erkendi ve ağrım sızım yoktu ben çok iyidim . Sıkı takip ve bollll istirahatle 40. haftada kızım dünyaya geldi. Stres yapmayın , sancı çıkabilir . Önlemi alınır, siz sakin olmaya çalışın