nurssmom yazdıklarınızı okuyunca su mübarek gecede içim kötü oldu çünkü 2.5 yıldır aynı şekilde yım eşim çok istekli olduğu için bebek konusunda 7.ay doktora gittik olmayınca dedi niye olmuyor neyse baktı folik asit yazdı eşimin degerleri de iyiydi 3 ay kullan gel dedi 3 ay kullndim gittim letu ovitralla denendi sonuç olumsz neyse 12.ay tekrar letu ovitralla sonuç olumsz oldu bir yıl doldu rahim flmi çekelim dedi çekindim iki tüpte kapalı çıktı sağ işlem sırasında açıldı ve rahim flminden sonra ben doktoru değiştirdim yeni doktorjmdan yumurta takibi istedim takip sırasında bebeğin tutunma yerinde polip gördü ameliyat oldum bir ay yasakti sonraki ay gebelik oldu ama nasıl mutluyuz işte demekki polip yüzünden mis falan diye seviniyiruz neyse 1 hfta surdu değer düştü kanama geldi dediler ki bak hamile kalabiliyorsunuz görmüş oldunuz doktora gittik dedi olabilir bu ayda deneyin denedik ve hamileydim tekrar ama benim içimde hep bir korku kese için çağırdı gittik baktı gün verdi kalp atışı için çağırdı nasıl heyecanla bekliyoruz içeri girdik ve o cümle bebeğin kalp atışı yok maalesef kürtaj olmalısın ya kendjn düşür ya da kürtaja alalım su gün diye o an odada nasıl agladigimi unutamiyorm eşimin gozlerimjn içine bakıp kendini tutmasını ve damlayan gozyasjnj silmesini çıktık bir saat hastane kapısında araba da bekledik ağladık kndim dusureyim diye bekldim ama 1 hfta oldu düşmedi nasıl tutunduysa🥲kurtaj oldum geldim eve gurbette ayrı.bir zulüm oldu 3 ay korundum kimseyle konuşmak evden çıkmak istemiyordum kim ne konuşursa konuşsun öyle boş geliyordu ki kendimi suçlu hissetmem de cabası benim sorunlarım yüzünden olmuyor diye genetik test verdik kromozmlar temiz kan pıhtılaşmasi testi bende Mhtr 677 t geni heterizigot varyant çıktı doktorm ve genetik uzmanı düşüğe neden olmaz dedi neyse temmuzda tekrar başladık tek tüple ekime kadar sonuç alamayınca laparoskopi ameliyatı ile doktor baktı solda açıldı Aralık’ta aşılama oldum oda negatif oldu kocaman bir hüsranla kala kaldım yine çok ağladım hiç isyan etmedim cevrmde herkes hamile herbirinn haberinde benimde şimdiye dogsaydi cümleleri ile başlayan içimde ukte sozcuklerim kafamı susturmuyordu 8 aydir her adet zamanı bir umutla beklemek ne demek çok iyi bilirim adet olmadıkça içinde oluşan umudu o lavaboya gidince kan gelip adet ağrısı gelince içinde olunca kocaman boşluk ve çaresizliği eşime hasta oldum demenin ne kadar kötü oldugunu ağlamaktan gozlerim şişip sabaha çok kötü bir baş ağrısı ile uyanmayı sürekli akrabalarımn e ne var ne yok diye laf almak için aramalarını onun bunun şunun kızı gelini hamileymiş laflarini duymaktan ne kadar biktigimi sırf hayatımın illa çocuk üzerine kurulu olduğu düşüncesi ile yaşamayı sanki bunun dışında hiç bir şeyin önemi yokmuş hissi ne demek bunu iliklerine kadar yaşayan bir insan olarak sizi anliyorum canı gönülden lafta değil çok zor aramanin ne demek olduğunu kolay hamile kalmanın ne büyük nimet olduğunu bir bilseler yerine konabileck bir şey olsa ama yok bizim elimzde değil yaradanin takdiri ruhu ufleyecek o dilerim benim gibi düşmekten kalpleri paramparça olup yine umutla ayağa kalkan hemcinslerim bu gece hürmetine en kısa zamanda guzel haberler almak bizede nasip olsun Amin amin
Rabbi la tezernu ferden ve ente hayrul varisin (varisine)🤲💐