Arkadaşlar daha çok başındayım 5+4 malesef 2 sezeryan oldum biri ölü doğum yaptım 36 haftalık birde sağlıklı 4 yaşında oğlum var ama bebek malesef sezeryan dikişime yerleşmiş kürtajın uygun olduğunu söylediler morelim çok bozuk tabi başına gelen sonra sağlıklı gebelik yaşayan