Hjkkhggk Merhaba suyum az dı benım 37+4 deyım sezeryan olacaktım ama bugün doktoruma yazdım normal doğum ıstedıgımı oda ıstersen bekleyelim yazdı Aminyon sıvının degerı tek cep 3 cm yazmış sızce azmı beklesem nırmal ıcın sorun olur mu bilen var kı aranızda
Gulsennnnb Hjkkhggk suyunuz azken normal doğum yapabiliyorsun Suni sancıyla destekliyorlar ama Benim ilk doğumumda suyum az olduğu için suni sancı verirsem biraz seni zorlayabilir süreç demişti direkt sezeryan kararı vermiştim
Aseka Hjkkhggk ben de 36+1 dün suyumun 4cm olduğunu söyledi doktor size ne zaman su az diye söyledi ben de normal istiyordum inşallah sıkıntıya girmez😓
Hjkkhggk Doktorum ılk sezeryan dedı pazartesi gıdıyordum sezeryan ıcın ama ıcıme kuşku düştü tekrar yazdım sımdıde bekleybıkırız ıstersen dedi bende tereddüt ettim başka yok mı bılgısı olan
Aseka Hjkkhggk bana da doktor bebeğe stres yapamayız suyu daha da azalırsa 37den sonra her an sezaryen olabilir dedi acaba başka doktora gitsem mi diyorum 😓 bu saatten sonra doktor değiştirmek de iyi değil
Hjkkhggk Aseka benım suan 3 cm 38 olacam Banada sezeryan dedi ama mesela sımdı ıstersen bekleyebıkırız dedi be bır kaç hemsıre arkadaşıma da sordum onlarda bız suyu az olana sunı sancı ıle doğumu başlatıyoruz sezeryan sonrası mesela dedi
Hjkkhggk Aseka benım 37 de 3 cm ama ben bekliyorum suan yarın başka doktordan randevu aldım ona gıdecegım bence sızde gidin
Aseka Hjkkhggk yeni bir doktora gidersem hoş karşılamaz moralim bozulursa diye korkuyorum cesaretim yok 😓 siz yarın doktora gittiğinizde bana da bilgi verir misiniz
Hjkkhggk Aseka olur veririm tabi o dersenoka göre hareket edeceğim bende sunı sancıuıda tekflı edeceğim kendı doktoruma
Hjkkhggk Aseka doktora gittim beklemek iyi değil dedi ama suni sancı ılk tercıhımız dedi doktor 38 de alıyoruz dedi
Aseka Hjkkhggk hayırlısı olsun inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah ❤️ darısı benim başıma 38-39 haftaya kadar gelmek istiyorum ama doktor olumsuz konuştu 37yi doldursak iyi dedi 😓eski doktorunuzdan devam edeceksiniz değil mi