Sevgilimmmmmmm ilk hamileliğimde tuttum 4-6 aylarım arasına denk geliyordu kendimi denedim bi baktım tutuyorum zorlanmıyorum tuttum. Ama hamileliğimde iştah açılması vs olmamıştı normal beslenmeme devam ediyordum. Bu seferki son haftalarıma denk gelecek ramazanda doğum yapıcam tutamıcam malesef çok üzülüyorum ama napalım mecbur sonra tutarım artık. Bana doktorum ilk zamanlar öneriyorum son son zamanlar susuz kalmamak adına önermiyorum demişti. Kendini bi dene zorlanmazsan tutabilirsin demişti öyle tuttum bende