metemom_ Rabiul evet yumuşak olması lazım canım eğer artarsa saklamak için bir saklama kabının içine ezip çekirdeğini içine koyup saklayabilirsin yoksa geriye kalanı yumuşak olunca çok hızlı bozuluyor
Rabiul obli Sevinc44 umrumdadegil metemom_ teşekkür ederim kızıma yemek yapacağım avokado aldım Çürük çıktı iade ettim geriye yenisini aldım bu da sert İki gündür olgunlaşmasını bekliyorum gidip gelip parmaklıyorum avakadoyu 😆😆😆😆
Rabiul umrumdadegil mervemurat16 FtmaGlr Metro markette bunu gördüm ikisi arasındaki fark nedir hangisi daha güzel oluyor
Yczr Yumusak oluyor dısı, tavsiyem yemyeşil değil de böyle biraz daha koyu renkli pütürlü olanlardan almanız onların ayrı bi lezzeti oluyor.
Ozlllmb Rabiul parmağını bastırınca çökme oluyor ise olgunlaşmiştir. Ve olgunlaşması için de limonların oldugu yere koyuyorum 2 günde olgunlaşmış oluyor🌸 bozulmaması için yarısını eğer kaldıracaksan en güzel saklama yöntemi zeytin yağı sürmeni tavsiye ederim hiçbir şey olmuyor.
seyma0661 Rabiul ben ekmek sepetimde olgunlaştırıyorum karanlık ortam olduğu için 1-2 güne olgunlaşıyor bazen de elma koyuyorum yanına Genelde yarım yiyorum kalan yarısına da limon sürerek kapalı kapla dolaba kaldırıyorum
obli Rabiul oda sıcaklığında bekletin veya bir poşet içerisinde elma ile de bekletebilirsiniz yine oda sıcaklığında.
Melekyeni Rabiul hemen olgunlaşmasını istiyorsanız ben patates kovasının içine koyuyorum hemen olgunlaşıyor
mervemurat16 Rabiul ben yumuşak alıyorum birde tepesindeki kabuğu kaldırıyorum beyaz ise olgun siyahsa bozulmuş diye almıyorum sert alırsanız iki gün dolap veya dışarı koyun olgunlaşır
Rabiul mervemurat16 2 gün geçti hala olgunlaşmadı gidip gelip parmak atıyorum üstüne oturcam yakında yumurta gibi
ZeynepDuru17 Rabiul yumşak olması lazım ek gıda için kullanacaksan muzla ezip verebilirsin canım birde elma olgun bişey koy olgunlaşması kolaylaşır
Rabiul ZeynepDuru17 koydum canım muz kabızlık yapıyor şu sıralar fazla tüketti yumurta ya da peynir ile exip vericem ya da hurma püresi ile