lilyum_ Cansyy sorudan bağımsız ama açlık tokluk şekerine nasıl bakıyorlar? Damardan kan mı alıyorlar yoksa parmağınızdan şekerinizi mi ölçüyorlar?
okk lilyum_ parmagından kan damlası alıp makinayla ölçüyorlar eger ac karnına ölçüldüysen açlık sekeri tok karnını ölcüm alındıysa tokluk sekeri oluyor ikisinin aralıkları var
Ftmnnr lilyum_ hastanede damardan bakıyorlar Ben öyle yaptılar ama şekerin çıkarsa o zaman eve gönderiyorlar evde ölçüm yapıyorsun o parmaktan oluyor
lilyum_ okk Ftmnnr benim doktorum da açlık tokluk şekerine baktırmamı istedi. Ama ben kan vermekten korktuğum için yaptırmadım. Eğer parmaktan bakıyorlarsa yaptırıyım o zaman. Çok teşekkür ederim 🌸
queenanne1 Cansyy açlıkta sınır 95. tokluk 140. açlığınız sınırda dikkat etmeniz gerekiyor benimde aynı sonuçlar çıktı diyetisyene yönlendirildim