Ozy 33+0 da kizim 2149 Kiloydu bir haftada 400 gram almis bundan bir hafta önce 1700 gram almis her hafta 400 alirsa 4 kg gececek gibi 😩 aslinda yavas kilo aliyodu birden haftada 400 biraz korkuttu beni Sizce iyimi kilosu sizin bebisler kac kilo oldu ?
aysecakir Ozy Ben şu an 36 haftalığım ama 33+1 de gittiğimde 2.350 gramdı bebeğim. 36+0 da da 2.950 idi bence normal sizinki de ☺️ Her hafta aynı gramı almıyorlar 🙂
Ozy Alyamerve normal bi kilo herhalde bazilari bu haftada 2700 felan diyolar . Benimki bir haftada 450 gram aldi bakalim bu hafta nekadar alcak
Alyamerve Ozy 2700 cok fazla onlara aldanma cnku 38de 2700 doğanlar var :) 2700 cok nadir olur bu haftaladxa