Sevim_Demir Rüyamda ebemizin bana “kızının ismi nehir” dediğini gördüm. Eşimde daha önce söylemişti ama ben istememiştim. Ben inci istiyorum. Yüsrada güzel. 3 isimde kuranda geçiyor bu yüzden arada kaldım. 7. aya giricez hâlâ isim netleştiremedik.
Mervis61 Sevim_Demir ay ben de nehir ile öykü arasında kararsızım bizim 35 haftalık oldu hala ismi belli değil iki ismi de çok seviyorum nehir çok güzel bi isim. İnci çok var bu sene ya
DENIZ_55 Sevim_Demir bende derin su veya nehir su arasında kalmıştım sonra derin suya karar verdim inci ismini çok seviyorum eşim su olacak yanında diyince inci olmadı ama inciyi herkes koyuyor nehir koy bence😊 bende 31+1 hafta oldum çok şükür karar verebildik