Kızlar bebek düşüyorum adetime 6 gün kala idrar testi yaptım negatif çıktı adetim 2 gün gecikti sizce kan testi yapmalı mıyım ? Adet belirtilerim var aynı şekilde ama gebelik ile aynı belirti diyorlar çok umutlanmak istemiyorum yaklaşık 4 aydır test yapıp üzülüyorum ama ilk defa gecikmem oldu