Aynı gidiyoruz malesef bende ööyleyim ama akşamları inanılmaz acıkıyorum.
Mide bulantısı ilacı kullanıyorum sabah daha iyi oluyorum ama genel olarak kuru kayısı yoğurt portakal gibi aparatif şeyler yiyorum.. Günü geçiştirmeye ççalışıyorum ama bişeyler yiyorum yineede. Komposto hazırllayın kendinize, tostta zorda olsa giddiyor. Ama illla bişeyler yiyim doyayım diyemiyorum 😀