AnayimBenAna_ Momybaby sadece eşim çocuk odasına kamera almış o kadar onun dışında bebek alışverişi için temunun uygun bir yer olduğunu düşünmüyorum
Liimon Momybaby ben sepete koydum ama tek seferde bin tl harcamak ve vergilerle aynı paraya denk geldi. Kıyafet emzik kutusu oyuncak mat falan koymuştum. Bu kısıtlama gelmeden önce çok hesaplı oluyordu
Talentedmom Momybaby ben ahşap tarak seti aldım çok gereksizmiş bebeğin saçı onla taranmaz bence ama hala önlükleri çok güzel pamuklu 5 limset aldım unisex cinsiyet belli olmadığı için kıyafet alamadım ama limit hemen doluyor ya
hatice_aygun2 Yaseminkayaa birisi kod yolladı öylelikle girmiştim 5 ürün ekledim birilerine bende link yolladım o link onlar tıkladıkça benim paradan düştü öyle aldım şimdi framland diye var iki ürün ekledim onu bitirmeye çalışıyorum başları iyide son kuruşlar insanı deli ediyor 🤣🤣🤦