Nagos Kızlar geçen hafta Agdaya gittim ve sarı sarı bezeler oldu fazlasıyla bulun doktorum alttan kontrol etti iki uç gün sonra gel tekrar bakalım eger geçmezse sezeryan dedi bu şekilde başına gelen var mi çok korkuyorum
zgeGen Nagos ben bu tür şeylerden dolayı hamileliğim boyunca hiç gitmedim kendi kendimede yapamam zaten venüs jiletle alıyorum hiç te bişey olmuyor bi arkadaşımda hiç gitmemiş son haftalara geldik gideyim demiş ağdaya kasılma başlamış korkudan acıdan
Mrvaydn18 Nagos aaa çok üzüldüm canım. Antibiyotik krem falan vermedi mi peki geçmez miymiş. Ben de mikrop kaparım diye hiç gitmedim.
Zeynepzeze Çok mu pisti acaba? Yada roll on ve kutu da ki ağda herkese kullanılıyor. Benim de içime sinmiyor ama mecbur gidiyorum. Geçer inşaALLAH hemen. Doğumun yaklaşmış
Ozlmminiko Yarin gitmeyi dusunuyordum hic bulasmayim en iyisi gitmeyeyim. Olmaz olmaz bana denk gelegi tutar Allah kotusun 🙏🏻
Nagos Mrvaydn18 hayır her hangi bisey vermedi o kadar kafam karıştı ki zaten korkuyodum sezeryandan gerçi normal den de korkuyodum nasip diyorum sağlıklı olsun da