Merhabalar 37 haftalık hamileyim 10 gündür bel fıtığı ağrısı çekiyorum çok kötü bir ağrı ilaç ta kullanamiyorum bugün doktorum 21 şubata gün verdi sezeryan olacağım kısmetse ama belden uyuşmalı olmayacakmış fıtıktan dolayı genel anestezi olacakmışım
Genel anestezi ile sezeryan doğum yapan var mı nasıl geçti o süreç