mucizemom8 Betul-0 amin canım amin inşallah rabbim hayırlı zamanda kolaylıkla sağlıklı evlat versin kucağımızı doldursun inşallah 🤲😇
byelm Betul-0 Bu testten ben de yapmıştım ama bu testin arkasındaki çizgi yani pozitifi gösterecek olan çizgi ama pozitif değil maalesef başka bi test denemenizi öneririm bu test beni de yanılttı çünkü
Minasuu22 Lagaliballah Evet canım Allah razı olsun Rabbim dileyen herkese nasip etsin inşallah en kısa zamanda 🥰
Betul-0 Liddle_mom evet çok saçma sağlık ocağına vermiştim aradım sonuç için laboratuvar dan sonuç gelmedi daha dediler hep
cakethesel Betul-0 sağlık ocakları genelde ertesi gün sonucu veriyor.sabah 9-10 gibi e nabızdan bakarsan görürsün canım
Betul-0 Liddle_mom hala düşmemiş e nabıza. Sağlık ocağını aradım bilgi veremiyoruz diyorlar bu seferde. Neyse sabah ilk idrarla tekrar test yaptım negatif hayırlısı olsun