staRmama Adet bitiminden hemen sonra gebe kalan var mı kızlar? Benim sat 2 Şubat bitiş ise 8 şubattı. Son ilişki dün oldu ama gebelik olmaz bu ay diye düşünüyorum eşim göreve gitti bu aydan bitti olmazsa diğer ay artık🥰 Siz ne durumdasınız?
Prensess33 staRmama benim adet bitimi oldu eşim şehir dışında çalışıyordu kessin o zman hamile kaldığımı biliyorum ☺️
Mervecimmm staRmama adet bitiminin ertesi günü ilişkiye girdik. Ondan sonra da bir ay ayrı kaldık. Eli elime değmedi yani 😅Adetin hemen bitimi olduğu için hamileliğe ihtimal vermiyordum. 1 ay sonra ben tekrar adet olmayı bekliyordum bütün adet belirtilerim de vardı. Kasık ve bel ağrısı göğüs hassasiyeti falan. O arada hacamat olmuştum hacamattan dolayı gecikti heralde falan diyorum. Gecikmeden 1 hafta sonra test yaptım ki ne göreyim 😮 Meğer onlar adet değil hamilelik belirtisiymiş 😂
SuEr_Tu1512 Bizimde sat 28 ocaktı, 31 ocakta bitti. Ertesi gün ilişki yaşadık. 1er gün ara verdik ve devam ettik. 10 Şubat yumurtlama günümdü onu da değerlendirdik. Gebelik var mı bilmiyorum Bat 24 Şubat🤷
SuEr_Tu1512 staRmama Eşinin göreve gitmesi bu yüzden kötü😥 İnşallah değerlendirdiğiniz zamanda da tutmuştur 🤲
happymomolucaz42 staRmama acıkcası bende yumurtlama takıbınden sonra bile isteye hiç değerlendirmiyorum sanki o günler olmaz diye düşünüyorum :) var mı bata son hafta hamile kalmısımdır diyen
SuEr_Tu1512 happymomolucaz42 Ay evet yaa bende çok merak ediyorum. 2 aydır boş çıkıyor, bu ay 3.ayımız Hayırlısı bakalım🙏
happymomolucaz42 SuEr_Tu1512 benimde 2. Ay deneme ama 2 bucuk yıllık evliyim implant tedavısı alerjik sorunlar saglıgımı yeni oturtabildim yas 31 yani ilk deniyorum stresi değilde zaman geciyormus hiissi var insaallah sürec uzamaz ben cünkü bu stresi yönetemiycem
staRmama Prensess33 kuzum ciddi misin ben hiç ihtimal vermiyordum 2 kere oldu ilişki 9 ve 12 şubatta. Bat 2 Mart bakalım ne olacak 🥰
Prensess33 staRmama evet çok ciddiyim gebelik düşünüyordum zaten eşim şehir dışında çalışıyordu önceki hafta geldiğinde adet olmuştum hafta sonları geliyordu işte adetten ciktigimda cuma günüydü banyo yaptım cumartesi ve pazar beraberlik oldu ondan sonra bir ay boyunca gelmedi zaten o zman hamile kalmışım bende şaşırdım internette araştırdigima göre kimi kadinlarin adetten sonra da yumurtlama oluyormuş ki zaten bende farketmistim her zamn adetim bitince akıntım olurdu demekki benimde yumurtlama o zmanmiski hamile kalmıştım😇
staRmama Mervecimmm ayyy hadi inşallah hayırlısı ise 🤩 hiç umudum yoktu bu aydan merakla bekleyeceğim şimdi 😂