Fatma027 kafama takılan her şeyi sordum gülşah hanıma, tentene temas istiyorum, plesentayı istiyorum, kordonun geç kleplenmesini istiyorum, doğumdan sonra bebeğimi yıkamayın sadece silinsin istiyorum, rahmin açılöa aşamasında özgürce hareket etmek istiyorum hastane odamda istediğim gibi egzersiz yapabileyim istiyorum dedim her şeyi dinleni hepsine olumlu konuştu benim içime çok sindi elhamdulillah siz de bi görüşme yapın aklınızdaki her şeyi sorun daha önceki doğumunuz zor geçtiğinden bahseden kafanızda soru işareti kalmasın içinize sinerse gitmeye devam edersiniz