Arkadaşım o doktorda normal doğum yaptı doktorun vesilesiyle doğurabildim yoksa doğuramazdım demişti sonraki bebeği için aynı doktora gitti bebek 42 haftalık olduğu için açılması da olmayınca mecbur sezeryan olmuş doktor çok ilgili diyor ben de arkadaşımın tavsiyesiyle gülşah takipliyim Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin kolaylaştrısın 🌼