Sevinc44 ben tekstil ürünü çok aldım 6-9 9-12 aylık tulum zıbın baya bi oldu ama yaz bebeği olacağı için 0-3,3-6 aylık kıyafetleri için biraz bekliyorum 🥰toplu bir şekilde alcaz sanırım büyük parçaları ben de yeniyim ilk bebeğim hiç fikrim yok hastane çıkışı 2 takım var o da çıktığında giyer belki diye düşündüm sonrasında zıbın falan takılır sıcak çünkü 😍