Manolya89 Merhaba hanımlar 8 haftalık hamileyim tahlil sonucumda şekerim 110 seviyesinde çıktı doktorum 3 günlük takip yapmamı istedi ölçüyorum ilk gün açlık 120 tokluk 125 2.gün aç 106 tok 110 çıktı bilmiyorum yüksek mi normal mi
Busetacir Manolya89 açlıklarınız yüksek çıkmış, ileride gebelik şekeri oluşabilir bende şuan var tokluklarım yüksek çıktı 6 buçuk aylıkken. Unlu gıdalardan, şekerden patates ve pirinç gibi nişastalı ürünlerden uzak durun derim
Manolya89 Flowerssssss zaten hamileliğimi öğrendiğim gibi diyetisyene başladım çünkü fazla kiloluyum diyette olduğum halde bu şekilde çıkıyor
Aleyysss000 Yani şeker yüklemesimi yaptırdınız. Kaçtık yaptırdınız bunları bilmiyorum ama açlık yüksek çıkmış evet.
Manolya89 Busetacir evet hepsinden uzak duruyorum diyetisyene başladım 2 haftadır ama kilolu olduğum içinde yüksek olabilir
Aleyysss000 Manolya89 kilolu olduğunuz için yüksek gelmez bu arada şekerin yediğinizle içtiğinizle kilonuzla ilgisi olmuyor. Diğer değerler normal gibi gözüküyor ama açlık yüksek geliyor diyet yaptığınız halde belki bu durumda ilaç başlanması uygun görülebilir.
Busetacir Manolya89 ben zayıfım 31 haftalık oldul daha 3 buçuk kilo aldım ama şeker var. Pek ona bakmıyor ama dikkat etmek şart