Deletedmom429 Biliyorum kuzum çok zor insanın canından can gidiyor ama biz iyi olmalıyız ki her şey daha kolay yoluna girsin. Bir gün Doğum için sen de gireceksin o kapıdan, geçecek bugünlerde. Vardır demek ki bunda da bir hayır. Lütfen ağlama, kendini strese sokma İnan daha zor oluyor her şey. Yazık değil mi gözyaşlarına eşinde üzülür. Bugünden sonra yepyeni bir gün başlıyor ve artık umut etmek var. Ağlamak yasak sana artık.