Oglum 3.5 yaşında geçtiğimiz günlerde gece ayağım aciyo dedi daha sonra o günn aksami yine aynı ayağı büküldü diye tarif etti dün götürdüm cocuk genele baktılar röntgen kan vs normal dedi şikayetleri devam ederse ortopediye götürün dedi. Bugun yine anne ayağım gıdıklandi dedi ve yine aynı ayağını gösterdi. Bu tarz bi durum yaşayan oldu mu? Ortopediyede randevu aldım bakalım 🤦