melosunbebikosu 35+3 olduk şuan. Çok şükür herşey yolunda çatı ağrısı ve arada tansiyon yükselmesi oluyor sadece. Sezaryen doğum olacak dikiş ameliyat esnasında alınır diye düşünüyorum. 37 den sonra sancı başlarsa alırız direk, sancı gelmezse 39 da sezaryen yaparız dedi doktor