Kuşlar merhaba 12 haftalığım ablamla beraber aşağı indik odadan içeriye girdim hiç bir cihaz çalışmıyordu kapıdan içeri girmiş bulundum cihazlarla aramızda 10 adım var cihazlar kapalıydı 2 dakika kadar durup geri kapıya çıktım
Ablam çok genç kanser dediler bi anda aklım durdu
Sizce bi şey olur mu doktorum ilerleyen haftalarda sıvı alalım diyor