Kızlar merhaba son adet tarihim 26 Aralık ben geçen hafta doktora gittim kendi doktorum değildi 5 haftalık görünüyor dedi kesem için bu pazartesi bir daha gittim altı haftalık olmuş kese büyümüş dedi bugün kendi doktoruma geldim o da dedi ki iki hafta geç döllenme şu an sadece kese var şu an bir şey söylemek için çok erken iki hafta sonra gel dedi bu çok planlanmamış bir gebelikti acaba kesem aynı boyutta kaldığı için mi böyle düşünüyor başına gelen var mı? Benim sat a göre 7 haftalık