Sedakrt Merhaba kızlar , çalıştığım yerde çalışamaz raporunu verdikten sonra toplu değilde şirketin ay ay ödeme yapacağını (maaş gibi ) söylemişti ama kaç ay olduğunu sormadım. Bu şekilde rapor ücretini alan oldu mu? Toplu değilde ay ay rapor ücreti alan.
RiRi22 Sedakrt ben dogum parası aldım. Şirket bana ay ay maaşımı kesintisiz sekılde 4 ay boyunca ödedi. Sgk günlük calısma ücretli bedelinin ¼ ünü yatırıyor yanı maaşından daha az oluyor. Doğım yaptıktan sonra sgknın yatırdığı ücreti çalıştığın şirkete iade ediyorsun.
deniz_95 Sedakrt işyeriniz eğer aylık bildirirse aylık alırsınız. Rapor bitiminde toplu bildirirse toplu alırsınız.
bulutsm Sgk ay ay rapor yapmaz Doğum öncesi erken izne ayrıldıysanız 1 seferde Doğum sonrasını 1 seferde yatırır Dediğiniz şekilde hiç duymamıştım
Sedakrt bulutsm allah allah ben anlayamadım demekki. Rapor ücretini bekletmek istemiyoruz muhasebeye ay ay şeklinde yatırılsın diye bilgi verdik öyle ödenecek denmişti. Maaş zaten almayacağım ama sgk rapor parasını ay ay yatırma kısmını anlayamadım.
Sedakrt RiRi22 o dediğinizi bende havalimanında çalışırken yapmıştım. İşyer maaşımı ödemişti ben sgk parasını onlara ödemiştim ama bu dediğim maaş değil rapor parasını ay ay yatırılması için muhasebeye söylüyoruz bekletip toplu yatırmıyoruz dedi insan kaynakları
Melekan Benimde iş yerim öyle maaşımı alıyorum kesinti olmuyor SGK son ay rapor bitiminde vericek onuda şirkete atıyorsun bizde bu şekilde işliyor
bulutsm Sedakrt belki şöyle yapıyor olabilir işyeriniz siz sgkdan yatan parayı işyerinize veriyorsunuzdur normal maaştan daha düşük yatıyor çünkü İşyeriniz de sizin maaşınızı kesmeden tam yatırıyordur böyle bikaç kişiden duymuştum Öyle ise çok daha iyi eksik almamış olursunuz
Sedakrt deniz_95 aylık bildirdiğinde doğumdan önce mi başlıyorum almaya yoksa doğum belgesi sunduktan sonra mı bilginiz varmı bununa ilgili?
deniz_95 Sedakrt siz şimdi çalışamaz raporu alıyorsunuz ya doğum yaptığınızda doktor size farklı bir rapor daha veriyor. Canlı doğum olduğunu ve rapor bitiş tarihini belirten. Çalışamaz raporu ve doğum tarihinde verilen rapor arasındaki zaman dilimi önce bi yatar size. Ondan sonraki aylardaki raporları işyeriniz ne zaman bildirrse o zaman yatar. Bizim işyermiz toplu bildiriyordu ben en son almıştım rapor paramı mesela