Aynur_ma Kizlar doktorda muayinedeydim 30cu haftadan erken dogum riskim vardi . Bugun geldim doktor bakti 3-4 cm acikligin var dedi . Bugun yarin doguracakssin dedi cok qarip hiss etdim . İnsAllah sag salim kizimi kucagima aldiktan sonra da dogum hikayemi yazarim.