Merhaba, tüp bebek ile hamile kaldım. 6. Hafta içinde gittiğimde yolk kesesi var, kalp atışı yavaş yavaş başlanmış dendi. 7. Haftada gittim kese var kalp atışı yok denildi. 8. Haftada kalp atışı duyulmazsa ya düşmesini bekleyeceğiz yada kürtaj dedi. 8. 9. Haftalarda kalp atışını duyan oldu mu acaba?