Hanımlar merhaba 8+5 haftalık hamileyim sata göre doktoruma göre 8+3 3 şubatta gideceğiz bir daha size sorum şu olacaktı bazen kasığıma batma hissi geliyor anlık sonra geçiyor buradan rahim büyüdüğü için oluyor diye okumuştum sizde böyle bir şey yaşayan var mı merak ediyorum ?