Dsrh merhaba yeni gördüm mesajınızı kusura bakmayın 13 haftalıktı teşhis koyuldu 16. Haftamda amniyosentez yaptırmaya karar verdim 21. Haftamda sonuçlar çıktı 17. Haftada geriledi 18. Haftada tamamen kaybolduğu söylendi ancak sonuçların temiz çıkacağına inancı yoktu doktorumun altından mutlaka bişey çıkacak demişti çok şükür sonuçlarım temiz çıktı bebeğimde sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi şu an 8 aylığız. İnşallah bu size umut olur dualarım sizinle 🙏