Mart ortasi sonu gibi eğer beklerse oğlum 🫠 çantayı hazirlicam eksikleirmi tamamladım . Ama ne koysam nasıl olur üşümez bilemedim ilkim yaz bebegiydi çok Ugrastirmamisti . Uzun kol boyundan genişleyen zibinlardan aldım ilk oglumdan kalan Sıfır kol gibilerden var Ne koymam gerekli acaba Ayırdım biseyler ama aklım takıldı yinede yardımcı olurmusunuz 🫶🏻