Borannnn Kızlar merhaba 20 haftalık gebeyim bu sabah lavaboya gittim çamaşırım baya ıslaktı acaba sızıntı şeklinde suyum geliyor olabilir mi bu arada enfeksiyonda var doktora yazdım daha dönmedi çok korkuyorum
Eylul41 Borannnn enfeksiyonda olabilir . Ama en iyisi bir muayane olmak bazilarinda sizinti seklindeymis fakar doktorum su gelirse şarıl şarıl akar demişti bana.
hamcokelek33 Korkmayın ama ihmal de etmeyin, doktorunuz yönlendirir muhtemelen. Bazen mantar enfeksiyonu da su gibi akıntı yapıyor. Yatarken mi geldi
hamcokelek33 Borannnn doktorunuz hemen dönmezse acillerde amnisure testi yapılıyor, çok basit bir test. İsterseniz bi acile görünün
Tugba2794 Borannnn merhaba bunun için hastanede test yaptırmanız lazım farklı bır nedenden hastaneye yattım ordaki bir gebe arkadasında bu sekılde ara ara suyu gelıyordu o sebepten pedin üstüne kit koyuyorlardı renk degısımıne gore amniyon sıvısı mı degıl mı onu takip edıyorlardı bilgınız olsun önemlı bır konu