Kızlar bat tarihim 10uydu olmadım lekelenme yaşadım testler negatif çıktı ama sol kasıkta inanılmaz ağrım vardı .
Bugün doktor kontrolüne gittim rahim duvarı normal dedi ama rahimle sol tüpün birbirine yapışmış dedi ya dış gebelik ihtimali dedi şuanda yada dedi kist vardı patladı yapışıma ondan dedi kan verdim beta bakılacak pozitifse dış gebelik denilecek başına gelenler biraz anlatabilir mi daha önce hem dış gebelik hem kimyasal geçirdim çok morelim bozuk