Hnfeshnn Selam kızlar. 13+5 günlük hamileyim. Gece o kadar idrara kalkıyorum ki artık uykumdan anlamıyorum mesela bu gece saydım 6 kez çıktım. gece daha sık çıkıyorum gibi hissediyorum yatmadan da idrara çıkıp yatıyorım yani. Özellikle gece çıkmak anlamadım bende . Yaşayan var mı böyle bir durum ?
Cnkglsn Hnfeshnn daha da çok çıkacağınız günler gelecek ben 22. Haftamı bitirmek üzereyim gece kalkma sayımı unutuyorum 🤭
Yasemincifci Hnfeshnn ben😂 yaşadım senden daha fazlada cıkmışımdır yılmadan usanmadan gittim o tuvalete zoruma gitsede😂23. Haftayım azalma oldu ama yinede kalkıyrm tuvalete
Sedaince Hnfeshnn bu zamanlarda normal daha az çıkmak istiyorsan uyumadan birkaç saat önce sıvı alımını azalt en son yatmadan git bir kere çok uyanmassın
Popmum Hnfeshnn ben de çıkıyordum sürekli artık 27+2 oldum geceleri mışıl mışıl uyuyorum ☺️ fakat doktorum o dönem şekerime baktı nolur nolmaz diye siz de baktırın. Şekerde sıkıntı yoksa sık idrar normaldir geçiyor.
Yasemincifci Hnfeshnn evet ama yapacak bişi yok yatağa yatıyosun uykunun en tatlı yerinde hadi kalk kalka bilirsen😂ama alışıyosun
Fikriye001 Hnfeshnn akşam 7 -8 den sonra sıvı tüketmeyin omunda çok etkisi oluyor uyumadan bi kaç saat önce sıvı alımını durdurursanız faydalı olabilir biraz
Mrvaydn18 Hnfeshnn 30.haftalardan sonra idrar sancısı ile uyanacaksın canım 😂 bana hamileliği tek kelime ile özetle deseler inan ki "WC" derim 😂