Kizcelerim 11+4 hamileyim 1 haftadir kahverengi lekelenme yasiyorum dun doktora gitim progesteron yazdi 200 m gunde sabak aksam fitil olarak kulanmam gerektigini soyledi kulananlar kanama alani kac gunde gecti biraktimtan sonra tekrar kanama olur mu 2 hafta kulanmam gerektigini soyledi