Kızae merhaba bugun 7+1 ama bebeğin boyutu 6 haftalık bu hafta iki defa kontrole gittim bebeğin kalbi yavaş atıyor yetişkin bir insanın kalbi gibi bebeğin kalbi durucak kürtaj olun dediler kabul etmedim henüz bebeğimiz kalbi atıyor böyle bir durum yaşayan var mı bu şekilde olup bebeğini sağlıcakla kucağına alan var mı lütfen cevap verip kaç gündür üzüntüden mahvoldum