Bugün tam 10 haftalık hamileyim ama hamileliğimin başından beri yani daha öğrenmeden bile otururken durduk yere ağlıyordum. Şimdi komik bir video izledim ona bile ağladım. Göz yaşları hazırda bekliyor sürekli. Ağlamak rahatlatsa neyse ama hiçbir işe yaramıyor.Ne zaman geçecek bu durum ?