Hilob Selamlar 🙋🏻♀️ son haftalarda bebek hareketleriniz nasıldı? Ve sizde bir hafifleme oldu mu acaba?
DENIZ_55 Hilob gittikçe agirlasmayi geç hareketleri çoğalıyor bide kuvvetli canını yakıyor ama çok tatlı rabbik isteyen herkese nasip etsin inşallah ben 31+1 haftaligim
Melikekrb Ben 39+3 teyım haraketlerınden eksradan bir azalma hissetmedım evet çok değil ama azaldıda diyemem.Bir hafifleme bır enerjı gelmedi bana aynı şekildeyim sadece kaburgalarımda çok ağrı hissetmiyorum artık
Hilob @"AnayimBenAna_ bahsettiğim durumlar için bir kaç haftanız daha var sanıyorum o haftalarda iyice ağırlaşma geliyor haklısınız 😇