Edizhr Zeybal34 bende pcos var insülin direnci kadın doğum vermişti günde bir tane ya yemekle yada yemekten hemen sonra kullaniliyo ben kahvaltı sonrası atıyordum hemen
yasemiinsari Zeybal34 bana doktorum ilk zamnalar yarim ic demsiti sabah akşam çünkü mideyi biraz ağrıtıyor alışıncada sabah akşam bir taneydi
Zeybal34 İlk tedavimde 1 kere kullanıyormuşum. Sonra 2. Tedavide notlarıma baktığımda sabah akşam demişim. Umarım öyledir. Aşırı kullanımda bişi olur mu acaba ya?