Hgergy Burada ovulasyon testi ile gebelik ogrenenleri görünce bir an deneyeyim dedim. Bat 17 testi yaptım pik değil. Kesin olarak hamilelik yok diyebilir miyiz
sutlukahve_ Hgergy daha gününe var ama belki ondan çıkmıyor gecikmeyi bekle en iyisi bazen de geç döllenme oluyor