Nursotu Hala adet olmadım bugun 42. Gün iki gündür göğüs hassasiyetim başladı test yaptım negatif geç dollenmedende umudumu kestim adet sökücü kullanmak istemiyorum niye böyle geç oldı bu ay başına gelen var mı sat 3 Ocak ( başlangıc )
A_nuur19 Nursotu kız aynıyız benimde bat 2 Şubat hala olmadım dün test yaptım silik kan verdim negatif yükselebilirmiş bakalım inşallah
Nursotu Mlsaa99 ya ister istemez yapıyorum heralde elimde de değil 🥹 hayırlısıyla bi olsam rahatlıcam önüme bakarım en azından 🙁