Miseyo Gebelik çalışabilir raporunu sgk sistemine kim işler arkadaşlar? çalıştığım Kurum mu, raporu veren hastane mi? Raporum işlenmemiş sorun yaşıyorum şu an…
Busranurer Benim raporumu çalıştığım kurum muhasebeye iletti aynı gün sisteme yüklendi özelde çalışıyorum