Melmer ben devlette geçen sene qralikta oldum sipinal ile oldum rahattim bel ağrım felan olmadı hatta dogumdan 7 ay sonra tekrar hamile kaldim şuna 31+1 haftaligim çok şükür bu haftaya kadwr hala rahattim sadece haftam ilerlediği için ağrılarım oluyor o kadwr ama kalıcı bel ağrım olmadı çok şükür bana ameliyattan sonra ne dense hepsini yaptım çok şükür güzel ve iyi geçti inşallah Buda diğer sezeryanim.gibi güzel iyi geçer inşallah 😊😍