Ben de detaylı ultrasonda öğrenmiştim. Kanamam olabileceğini söylemişti doktor yine ağır ev işi, yürüyüş ve ilişkiyi yasaklamıştı. Bunlara uydum ve hiç kanamam olmadı. Sadece normal doğum yapmak istiyordum bunu yapamadım sezaryen dedi, görüş aldım aynı cevabı aldım. Bu şekilde 38+5’te kızım sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi ve şu an 3,5 yaşında :) o zamanlar çok büyük bir şey gibi geliyordu ve kendimi çok üzmüştüm çok ağlamıştım ama şimdi bakınca hiç gerek yokmuş. Siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah, kendinizi üzmeyin 🤍