Cimcime30 çünkü bak benim adetlerım 28 günde bır oluyo 17. Gün gördüm senın ortalama 35 günde oluyo bence sen benden 4 5 gün sonra yumurtlama göreceksin gıbıme gelıyo anlıyorum seni stres yapma dıcem ama bende çok yaptım ama az daha sabırlı ol bıde tavsıyem öğlen saat 2 gıbı yap sabah 11 de yapma bakalım ne olacak bıde şunu eklıcem havuç olayını pek bılmıyordum yumurtlama görmeden bır gün önce oturdum 3 tane kocaman havuç yedım nasılsa yumurtama olmuyo dedım doğru mu değil mı bılmıyorum ama yedım valla ertesi günde pik gördüm faydası oldu mu bılmem ama sende ye bakalım ne olabılır kı otur bugün 3 4 tane havuç ye catlamaya destek olarak yenıyormus ama pik gormeyınce kafama vurdu oturdum yedım